Verkstad - bilservice och reparationer
Fyll i dina uppgifter nedan så kontaktar vi dig!
Skicka din förfrågan

Vi på DAAL Bil tror på att laga det som är trasigt - för att få din bil att rulla längre.
Oavsett om din bil behöver en reparation som ligger utanför serviceschemat eller om det handlar om att åtgärda en anmärkning från besiktningen, är vi här för att hjälpa dig.
Med vår enkla onlinebokning kan du snabbt och enkelt ange vad som är fel på din bil. Vi kommer sedan att ringa dig inför verkstadsbesöket för att diskutera möjliga problem och hitta en tid som passar dig på vår verkstad.
Våra erfarna servicetekniker är utbildade för att identifiera och lösa problem på din bil så snabbt och effektivt som möjligt. Vi förklarar alltid de möjliga felen och kostnaderna innan du kommer till verkstaden för att du ska ha en tydlig uppfattning om vad som behöver åtgärdas och vad det kommer att kosta.
Så låt DAAL Bil ta hand om din bil. Vi ser till att den lever längre och rullar på vägarna i många år framöver.
Betalningsinformation
På vår verkstad sker betalning på plats med moderna och säkra betalningsmetoder. Du kan enkelt betala via swish, med kort eller genom banköverföring till vårt Swedbankkonto. Detta bidrar till snabba och effektiva transaktioner samt en smidig service för alla våra kunder. Observera att vi är kontantfria och accepterar ej betalning i kontanter.
Avbokningspolicy
Vår avbokningspolicy gäller för samtliga verkstadsärenden. Om du har bokat en tid och inte meddelar en avbokning minst 24 timmar innan den schemalagda tiden, debiteras en avgift på 1 500 kr. Vid ankomst som är mer än 20 minuter efter den bokade tiden betraktas ärendet som uteblivet, vilket medför samma avgift. Dessa regler är utformade för att vi på ett effektivt sätt ska kunna planera våra resurser och säkerställa att alla kunder får den service de förtjänar. Vid oförutsedda händelser, vänligen kontakta oss omgående så att vi tillsammans kan hitta en lösning. Tack för din förståelse och ditt samarbete.