in the last week
Jag har sålt 2 bilar till DAAL Bil genom Kevin, en för 3 år sedan o en igår. Båda gångerna fick jag direkt via telefon ett bra pris o inköpsavtal via sms. På avtalad upphämtningstid kom 2 killar o provkörde o kollade att bilen var som jag sagt. Dom anmärkte inte på någonting på någon av bilarna. Dom betalade via Swish o ordnade ägarbytet. Snabbt, enkelt o trevligt bemötande!